Informo tutti i Queenies che domenica 1/8/2004 alle ore 21.00 presso il 'Bar Luna' di Piazzatorre (Bergamo) si terra' una serata in onore dei Queen. Il gruppo che tentera' di riproporre le canzoni dei mitici si chiama 'The Vipers'........

I would like to inform all Queen Fans that on Sunday 1st August 2004 at 9.00 pm to 'Bar Luna' in Piazzatorre, a little town on the mountains near Bergamo (Italy) a night to remember the mythe of Queen will be held. The group who will try to represent Queen music is called 'The Vipers'....